maandag 2 september 2013

Foto's

Welkom op mijn fotoblog.

Je kunt hier door mij gemaakte fotoseries vinden. 
Ik heb veel plezier in fotograferen, en maak graag foto's van de natuur, landschappen en al wat ik verder tegenkom.
Ik maak de foto's in mijn eigen omgeving, je hoeft niet ver te reizen om mooie foto's te maken!


Klik op een foto in de blog om een vergroting te zien, als je op de grote foto klikt ga je naar de volgende foto.

Veel plezier op mijn blog, Joke

Naar mijn site
Stuur mij een mail: joke at jokepostma.nl



.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    Mooie foto's op je blog!
    groetjes senna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Senna, op jouw blog staan ook prachtige foto's! Vakwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb jou fotoblog bekeken.
    Mooie foto's.
    groet van eilandstaete

    BeantwoordenVerwijderen